Wat te doen bij een klacht

Wat te doen bij een klacht Wij zijn aangesloten als lid van de brancheorganisatie ANKO en aangesloten bij de Geschillencommissie. Je herkent dat aan de beeldmerken van de ANKO en de Geschillencommissie op onze voordeur, de winkelruit, de spiegel, de folders en op deze website. De Algemene Voorwaarden van de Uiterlijke Verzorgingsbranche zijn van toepassing op alle ANKO-leden. Deze voorwaarden en het bijbehorende reglement vind je hieronder.

De Geschillencommissie Heb je een klacht en kom je er onderling niet uit, dan kun je naar de onafhankelijke Stichting Geschillencommissie Consumentenzaken (SGC) stappen. Deze stichting handelt de klacht af. Het doel van deze commissie is om geschillen tussen jou als klant en ons op een goede, snelle en eenvoudige manier op te lossen. De Geschillencommissie is erkend door de overheid waardoor een betrouwbare procedure en objectieve beslissingen gewaarborgd zijn.

Samen zoeken naar een oplossing Ben je ontevreden over jouw behandeling? Meld het ons altijd voordat je de Geschillencommissie inschakelt. Op deze manier hebben wij de gelegenheid om de klacht samen met jou op te lossen.

Correspondentie Lukt het niet het geschil samen op te lossen, dan kun je schriftelijk een klacht indienen bij ons. Je kunt dan ene termijn stellen bijvoorbeeld twee weken, om tot een oplossing te komen. Bewaar alle relevante correspondentie.

Je kunt de Geschillencommissie inschakelen wanneer we er samen niet uit komen. Hiervoor kun je jouw klacht digitaal aanmelden via de website van de Geschillencommissie.

Intakegesprek